Madam Mikmak

Madam Mikmak

06 september 2013

Elba


Dit is de laatste keer dat ik het over onze vakantie zal hebben.
Op een van de laatste dagen van de vakantie besloten we om naar Elba te gaan.
5 Jaar geleden zijn we ook al eens in Toscane geweest en toen is het er
niet van gekomen. Dus nu toch maar doorgepakt en er een dag voor uitgetrokken.
Hier hebben we geen spijt van gehad, want Elba is werkelijk prachtig.




We gingen met de auto op de boot en de tocht er naar toe is al genieten. Dit was ons uitzicht
bij aankomst.






Om heel eerlijk te zijn had ik eigenlijk geen idee van wat Elba te bieden had. 
Wij waren dan ook ontzettend verrast toen we het eiland gingen verkennen.
Het is enorm heuvelachtig, bergachtig kan ik wel zeggen, heel groen en verzorgd.
Wij hebben genoten deze dag.












Deze foto is op de terugreis genomen door mijn lief. 
Mama samen met haar schatten, hihi!
We hebben het zo leuk gehad op Elba dat we eraan zitten te denken om daar volgend
jaar een weekje te gaan kamperen om het hele eiland goed te bekijken. Een dag
is namelijk veel te kort om alles te zien. 




Dus als iemand nog tips heeft voor een mooie camping, welke goed te bereiken is met
een caravan, dan houd ik me aanbevolen...


Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend.


Liefs,


Nancy

14 opmerkingen:

  1. Hoi Nancy,
    Ik ben er destijds ook een dag geweest. Ik vond het ook een prachtig eiland. We hebben er ook een van de twee paleizen van Napoleon bezichtigd. Als je dat deze keer niet hebt gezien moet je dat beslist doen als je er een weekje naar toe gaat...
    Fijn om het mooie eiland weer even terug te zien...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er inderdaad een prachtig uit, ik ken iemand die al vaker naar Elba is geweest voor vakantie, hij verblijft er dan meerdere weken met zijn gezin en is er helemaal verliefd op. Dat begrijp ik ook goed nu ik de foto's zie. Ik ga het onthouden, stel dat we volgend jaar weer een keer richting Italië gaan.

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er heel mooi uit, onze planning was dit jaar ook met de tent naar Elba te gaan. Maar de plannen zijn gewijzigd en gaan nu naar Sardinie. Wie weet volgend jaar, want het lijk me super daar!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie vakantie foto's zeg, daar kun je nog lang van nagenieten.
    Wat is Elba mooi, dat wist ik niet...dat ga ik zeker onthouden.

    Fijn Weekend,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto's! Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog! Ik weet niet precies wat voor leuks Jennita morgen allemaal te koop heeft, zul je toch echt een kijkje moeten komen nemen :) Wie weet tot morgen?

    Fijn weekend!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig eiland, Nancy! En prachtige foto's!
    Was Elba niet het verbanningsoord van Napoleon?
    Ik wens je een mooi weekend!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi hoor !!!...fijn weekend...liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk zeg, onze oudste zoon heeft een paar weken geleden een survival-week op Elba doorgebracht. Hij vond het ook zo prachtig! Ik zal hem je foto's even laten zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je vertelt er heel enthousiast over Nancy en de foto's vertellen
    ons ook heel veel, wat mooi zeg.
    leuk dat je er aan denkt om er volgend jaar een week te kamperen!!

    Fijn weekend en lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat leuk dat je op Elba bent geweest!!
    Staat ook nog op ons verlanglijstje, tijdens onze laatste vakantie was het et even te ver om aan te doen..;-((
    Fijn weekend!!

    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk dat azuurblauwe water!
    Ik sta niet op de fair in Orvelte, kost me teveel tijd en energie ;-)
    Hoop wel even een kijkje te nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik zie dat er nog veel te ontdekken is in deze wereld! Dit is ook weer zo'n prachtig gebied. Mooie foto's!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige foto's van het eiland zeg. Het ziet er uitnodigend uit.

    Gezellig weekend, Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Vind vakantieposten altijd leuk, dus wat mij betreft ga je nog even door ;) Het ziet er inderdaad allemaal prachtig uit, dus ik kan mij voorstellen dat je hier nog meer van wilt zien...

    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen