Madam Mikmak

Madam Mikmak

31 mei 2012

Mei in vogelvlucht


Tijd voor mei in vogelvlucht. Een heel leuk idee van Jolanda van de blog 




De maand mei begon heel goed voor ons in Denemarken, samen met mijn ouders, zus, zwager en nichtje. We hebben een heel gezellige, zonnige en fijne week gehad samen.




De give away ter ere van 100 volgers! Els was de gelukkige winnares. Als het goed is krijgt ze morgen de bon van Intratuin. 




En als laatste de plantjes die in manden op de tuintafel staan en zo goed hun best doen om onze tuin wat fleuriger te maken. Ze doen het erg goed met het warme weer. Normaal gesproken ben ik niet zo van de kleurtjes (ik hou het meestal bij wit) maar deze keer had ik echt zin in allerlei kleurtjes. En het bevalt me prima moet ik bekennen. Word er helemaal vrolijk van.


Zag net dat er al 111 volgers zijn. Jeetje zeg, dat zijn er al best heel erg veel. Stiekem ben ik daar best wel trots op. Ik wil jullie van harte welkom heten en ik hoop dat jullie nog lang met plezier mee blijven lezen.


Liefs, Nancy



17 opmerkingen:

  1. Ik ben normaal ook van de wit in de tuin maar deze paars-tinten zijn wel erg leuk, net als je banner, die springt er ook zo vrolijk uit ...

    Heerlijk dat je in Denemarken was met familie , kun je weer even lekker
    een tijdje op teren en voordat je weet is het weer vakantietijd, het
    gaat zo snel allemaal ...

    Fijne weekend alvast , hartelijke groet van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nancy,
    Wat is het leuk hè, om zulke collages te maken voor een overzicht van een afgelopen maand. Je bekijkt het nog eens een keer en denkt dan, o ja, dat heb ik ook nog gedaan, of o ja, dat was ook zo mooi... Heerlijk vind ik het.
    En hoe leuk is het om bij iedereen weer verschillende vormen van vogelvluchten te zien... Echt geweldig.
    Ik wens je alvast een heel fijn weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jouw maand is mooi begonnen, met dat bezoek aan Denemarken. En eindigde toch wel mooi met al die zonneschijn.

    Fijn weekend, lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige maand om op terug te kijken.....met een geweldige afsluiting....je give away!!!
    Je foto's liegen er niet om....mooie collages heb je ervan gemaakt.
    Fijn weekend & lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie meipost Nancy,hele leuke collage!!!geniet van een prachtig weekend.....liefs...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk maand voor jou zeg! prachtig land Denemarken daar zou ik ook graag eens rond slenteren!
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Voor velen bestaat mei uit bloemen, maar jij begon lekker in Denemarken. Heerlijk!
    Je hebt een mooi maandoverzicht.
    Geniet een lekker weekend!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lovely post and congratulations to the winner. Have a nice weekend.

    Hugs
    Elna

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi he, die vrolijke kleuren van de bloeiers. Normaal ben ik dus ook van wit, maar dit jaar heb ik het dus anders aangepakt, net als jij ☺

    Fijn weekend!

    Lieve groet, Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooi overzicht zeg! Ziet er geeldig fleurig uit en je had een mooi begin van de maand! Fijn weekend, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gaaf hè dat je steeds meer volgers krijgt. Ik vind dat ook heel leuk. De ene keer blijft het gelijk en dan opeens heb je er weer volgers bij. Toch wel heel leuk hè dat bloggen. Groetjes en fijn weekend, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn om op deze manier nog even terug te kijken op dierbare momenten uit mei!

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi Nancy,
    Je hebt weer een mooie collage, top !
    Lieve groet,Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gezellige mooie collages. Leuk hè weer wat kleur. Ik heb dit jaar wat roze toegevoegd aan het wit. Inderdaad om vrolijk van te worden groetjes Rarda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk, je nieuwe lay-out.
    Mooi collage's en felicitaties aan Els!

    Fijne dag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Nancy,

    eindelijk gelukt volger te worden. Iedere keer probeerde ik maar kreeg steeds fout meldingen. Maar nu toch gelukt.

    Groetjes Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fijne post over de afgelopen maand en die volgers? Die verdien je! Je hebt een superleuke blog!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen