Madam Mikmak

Madam Mikmak

10 april 2012

Rommelmarkt bezoek op 2e paasdag

De paasdagen zijn weer voorbij. Eerste paasdag zijn we gezellig op 
familiebezoek geweest. Met de hele familie lekker aan het gourmetten. Dat 
vinden de kids ook altijd zo gezellig.

Op tweede paasdag tegen half elf in de auto gestapt samen met mijn ouders 
(rommelmarktmaatjes) naar Hardenberg te gaan voor de rommelmarkt.
. Het was er best al druk. Ik was niet echt op zoek naar iets bijzonders.

Ik begin immers pas met het verzamelen van oude meuk, dus ik
ben nog niet zo kieskeurig. Hahahahhaaaa!


Daar zag mijn moeder een suikerstrooier tussen allerlei spulletjes staan,


En bij dezelfde kraan stond er nog eentje,


En nog weer twee! Dus ik had er in een klap vier stuks!


Een aantal kramen verder sprong deze emaille soeplepel in mijn vizier.
Die moest en zou ook mee. En zeg nou zelf voor 2 euro kun je 
deze toch niet laten liggen?


Na het rommelmarktbezoek hebben we de boel klaar gemaakt om weer te
gaan... gourmetten. Ik vind het altijd zo leuk om te doen met de kinderen,
alles zelf bakken in je eigen pannetje.

Kortom onze paasdagen zijn voorbij gevlogen met allemaal leuke dingen.
Nu op naar Koninginnedag!


Liefs, Nancy


21 opmerkingen:

  1. heerlijk toch lekker erop uit en dat dit tegen komen ....leuke vondsten hoor komt altijd van pas...go je bent net als ik hahahh staat al in de startblokken voor de koninginnedag ....fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha ik ben ook nog niet so kieskeurig,geweldig,de echte verzamelaars zeggen,dat komt nog wel,ik vind suikerstrooiers ook leuk,maar ook om ze te gebruiken,ja emaille soeplepels en spanen vind ik ook top,voor een theelichtje of zoals jou met een bloemetje,leuke annkoopen en fijn dat je paasdagen zo gezellig waren,ik wens je een fijne week,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om een verzameling suikerstrooiers te beginnen. Fijn dat je gezellige dagen hebt gehad. En gewoon met een open blik de markt overgaan is natuurlijk ook heel leuk. Kun je ook nog verzamelideeen op doen.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh...wat zijn je suikerstrooiers leuk! Ik spaar ze ook al ben ik wel kieskeurig. Ik wil ook niet dat de verzameling zich te snel uitbreidt, want als ik er 20 zou hebben...ja, dan zou ik er denk ik wel klaar mee zijn hihi.

    Leuk dat jullie zulke gezellige paasdagen hebben gehad!!

    Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk die suikerstrooiers.
    Inderdaad je moet toch ergens mee beginnen ;-)
    Die emaille soeplepels doen het altijd goed.
    met Pasen had ik er een nestje van gemaakt met drie kwarteleitjes.
    Gewoon een beetje creatief gerommel haha
    Fijne week !!! Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou Nancy, je bent weer leuk geslaagd. Wat kan je dan genieten he, van leuke aanwinsten. Ik wens je een fijne week. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Klinkt als een gezellig weekend! Heerlijk....gourmetten! En je hebt weer leuke dingen gescoord.

    Fijne avond!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo, dat is een snelle verzameling zo! En de lepel is ook erg leuk. Leuk met de vergeet-me-nietjes gefotografeerd.
    Wij zijn ook liefhebbers van gourmetten en dat hebben we eerste Paasdag ook gedaan. Heerlijk en de kinderen genieten dan ook mee, dubbel zo leuk.

    Liefs, Marjolijn ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je bent aardig op INKOOP Nancy....weer goed geslaagd zie ik wel....kijk je uit....voor dat je het weet ....heb je een gat in je hand...of net als ik ....geen handjes....hihi
    Tot over 2 weeekjes & lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh... wat is dat toch heerlijk he, zo over de rommelmarkt en dan nog een paar leuke dingen mee naar huis nemen.
    En wat gezellig zo samen met je ouders over de Rommelmarkt.
    Wij hebben gisteren een paasbrunch gehad, maar we houden ook van courmetten, dat gaan we met mooi weer, weer gezellig buiten doen.

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. zo groeit je verzameling lekker snel, erg leuk!
    en ja gourmetten blijft ook hier favoriet hoor, lekker én gezellig:)

    lief dat je naar mijn gezondheid vraagt! het hoesten gaat gelukkig een heel stuk beter, maar ik merk wel dat mijn conditie erg afgenomen is en weinig energie heb, vandaar dat ik na dit drukke weekend even een "vrije dag" genomen heb om bij te tanken!

    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie strooiers allemaal....wat een heerlijk weekend was het ....liefs van mij....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie emaille lepel (past helemaal bij mijn verzameling ;)) Jij hebt in ieder geval een mooi begin gemaakt met je suikerstrooier-verzameling!

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi Nancy,
    Blijft leuk die suikerstrooiers en je witte emaille soeplepel...wil ik ook nog steeds hebben,maar kan er maar niet in slagen of ik moet een hele set kopen en dat wil ik niet.Ach ja, we blijven zoeken!
    Lieve groet,Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  15. In het begin kocht ik ook vanalles wat ik maar leuk vond. En nu begint er langzaam een richting in te komen qua stijl en inrichting en het is leuk om het zo te zien groeien.
    Ik spaar niet specifiek iets. Vind de verschillende suikerstrooiers van jou wel erg leuk.
    Je weekend klonk gezellig. Ook wij hebben leuke dagen gehad.

    Groet, Danique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ha ik voel hier een beginnende verzameling aankomen.....;)
    En je lepel.....een lieverdje.....
    Ha en dan 30 april....ga je zeker weer veel moois opsporen.....
    Heerlijk hè zo'n passie.

    Fijne dag

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat is dat ook gezellig hè op rommelmarkten snuffelen. En al zoek je niets, je komt altijd wel met iets thuis en dan lekker rommelen in huis om het juiste plekje te vinden. Nog een fijne week verder, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wij waren naar een brocantemarkt in België, maar we hebben niks kunnen vinden. Hopeloze markt, met lege kofferbak en natgeregend weer thuisgekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Nancy, leuke dingen heb je! Wat ga je doen met al die suikerstrooiers? Ben benieuwd!
    Dat wit email is ook zo mooi he?! Nou, je bent goed bezig!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Nancy ,
    ik heb je gevonden door Ria .
    Een fijne bog heb je .
    Ik kom zeker terug .
    Beste groeten ,
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nice blog you have. I'm your newest follower.

    Hugs from Sweden
    Elna

    BeantwoordenVerwijderen