Madam Mikmak

Madam Mikmak

04 april 2012

Fleur en kleur op woensdag

Op de valreep doe ik mee aan fleur en kleur op woensdag van 
Veronique van een sneller kloppend hart.




Begin vorige week een bos prachtige rozen meegenomen om in de ketel en
melkbus te zetten die mijn ouders hadden meegenomen voor mij
van de rommelmarkt. Ik vind het erg mooi staan.

Liefs, Nancy


(Ik probeer meestal een reactie bij jullie achter te laten, maar het lukt me niet altijd om
dat bij iedereen te doen... Er gaat soms zoveel tijd inzitten. Wel lees ik
altijd mee hoor)

21 opmerkingen:

  1. Hi Nancy,
    Prachtige rozen en je houtenplank is ook erg leuk !
    Lieve groet,Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig....mooie combi.......dat groen komt zo mooi terug in de roos.
    Een leuk tafelstuk zo.

    Fijne paasdagen.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat staat inderdaad erg mooi en de broodplank vind ik ook een plaatje!!

    Ik wens je een heel fijn paasweekend!! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi zeg zo samen. Het is een bijzondere kleur groen. Je broodplank is ook prachtig!
    fijne paasdagen
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik ben weg van de kleur van je rozen, zo mooi!! en die broodplank vind ik ook een plaatje!

    hele fijne paasdagen,
    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtiggggg staat het zeg nu wil ze hem gelijk weer terug hahahah met bloemen graag hahahah ....broodplank is ook een plaatje ....fijne paasdagen lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie broodplank ...
    en wat een mooie zachte tint van je rozen.
    Fijne Paasdagen !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat passen die kleuren mooi bij elkaar, Nancy. En met die broodplank erbij is het een mooi hoekje!
    Fijne Paasdagen,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat lukt mij ook niet hoor...maarja heb wel mijn vaste zeg maar...hihihi!!....mooi dat groen !!...liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig hoekje en die ketel blijft toch een favoriet!

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige rozen!!! Zo simpel, gelijk weer een leuk hoekje!

    Lieve groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi hoor, en dat reageren lukt bij mij ook niet altijd hoor, moet kunnen ! Fijne paasdagen!
    Groet,Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Nancy,
    Prachtig, je rozen in de ketel en de melkbus.
    Ik ken dat, dat je wel wilt maar gewoon de tijd niet hebt. Het lukt mij de laatste tijd ook niet meer zo, maar het klussen hier is bijna klaar en dan zal het vast wel wat beter gaan weer....
    Maaruh, rustig aan hoor, we gaan echt nergens heen...
    Ik wens je alvast een heel fijn paasweekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat mooi en dat keteltje is ook zo lief.
    Doe rustig aan je kunt niet altijd alles bijhouden toch?
    Ik lees wel altijd, maar reageren is toch best tijdrovend.

    Een fijn paasweekend.

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige roze rozen!! Super, ik hou van roze :-)

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou daar staan ze zeker mooi in .....prachtige kleur.....

    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie rozen. Ik had dat soort roze met die hele bleeke roze kleur in mijn bruidsboeket. Mooie snijplank heb je op je foto staan.
    Groetjes Katja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie roos en je broodplank vind ik prachtig!

    Groet, Dannique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie roosjes, mooi plaatje!

    Fijne paasdagen! Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik wil je graag langs deze post fijne Paasdagen toewensen....tot over 2 weekjes!!!
    Lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen