Madam Mikmak

Madam Mikmak

26 maart 2012

Fijne dag gisteren

De dag begon gisteren bewolkt bij ons. Op tijd de kids opgehaald, want die waren allebei
bij opa en oma aan het logeren. De een bij mijn ouders en de ander bij
mijn schoonouders. Daarna zouden we doorrijden naar Limburg. 
Onze jongste had daar een e-scooter gezien en die wilde hij erg graag hebben. 
Dus die hebben we opgehaald. Inmiddels was de zon ook gaan schijnen.

Mijn ouders zijn nog naar de Zwarte Markt in Zuidlaren geweest en
toen wij onze oudste daar ophaalden zei ik nog:
Als jullie iets zien wat ik leuk vind, neem het dan maar mee...
Maar dat is best lastig natuurlijk om iets voor iemand anders mee te nemen.
Toch was de missie geslaagd, want bij thuiskomst stond het volgende 
op mij te wachten.






Een emaille (koffie)potje, een bijpassend potje, waarvoor die precies dient
dat weet ik niet, misschien weten jullie dat?
Een nest emaille schalen, deze zijn niet oud. Een oud emaille schaaltje voor
maar 20 cent! Een vergiet met een koe erop. Heel grappig.
En zo'n 25 klosjes garen, ook bijna voor niks. Oh, en dat vergeet
ik bijna, ook nog een suikerstrooier.

Ik was blij verrast met deze aanwinsten toen we thuiskwamen. En het leuke is,
ik heb er helemaal niets voor hoeven doen. 
Ik moet natuurlijk nog wel even met ze afrekenen, maar dat hoort erbij...

Daarna volgde er nog een verrassing. Ik heb de give away van de Tuinkamer gewonnen.
Karin had een mooie bakplaat als give away en ik viel wederom in de prijzen.
Dus jullie begrijpen: Mijn dag kon niet meer stuk!

Liefs, Nancy







20 opmerkingen:

  1. Hee Nancy,
    Leuk zeg al die vondsten en uhhh dat bijpassende potje ...bedoel je de tweede foto ??
    Dat is een melkbusje.
    Je hoeft er zelf niet voor weg da,s ook best handig, haha

    Groetjess
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje, dat was zeker een leuke verassing. Geniet van het moie weer deze week. Warme groet Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt idd als een geweldige dag! En je schoonouders weten dus ook precies wat je leuk vindt!
    Gefeliciteerd met je give-away!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Doe mij zulke schoonouders ;)
    Het is idd een melkbusje....leuk, leuk, voor al dit moois vind je vast een plaatsje.
    Enne van harte met je gewonnen prijs.

    Fijne middag

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja ik las het !! bofbips !! leuk hoor...ook al je nieuwe aanwinsten zijn leuk......liefs fijne week van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke spulletjes & een give away....kan niet op bij jou.
    Geniet er lekker van & lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Nancy,
    Gefeliciteerd met je aanwinsten en wat leuk dat je de bakplaat hebt gewonnen....veel plezier met je spullen !
    Lieve groet,Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat ben je lekker verwent zeg heel leuk zeg ....heerlijk hoor zulke schoonouders en wat heerlijk dat ze weten waar jij van hou veel plezier met je gewonnen prijs en je leuke gekregen dingen fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze weten wel heel goed waar ze jou blij mee kunnen maken, missie bijzonder geslaagd! En dan ook nog een give away gewonnen...ik zou snel een staatslot gaan halen, het loopt zo lekker nu bij jou hihi!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie aanwinsten zeg, je boft maar en dan nog
    een give-away winnen...je geluk is groot deze dag!!!!
    Geniet er maar van...heerlijk toch.

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk je nieuwe aanwinsten en gefeliciteerd met het winnen van de bakplaat! Veel plezier ermee!

    Groetjes en een fijne week,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie aanwinsten en ook gefeliciteerd met je Give-Away!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een bofkont ben je, al deze mooie spulletjes. Ben vooral weg van de klosjes! En dan ook nog een bakplaat winnen! Gefeliciteerd!

    Liefs, Marjolijn ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geluksvogel! Prachtige vondsten (vooral de klosjes!!) en dan ook nog een give away winnen; geniet ervan.

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Sodejuus zeg, heb je alweer een Give Away gewonnen?????? Nou zeg, wat een geluksvogeltje ben jij!!!
    heeft de spaarpot trouwens al een mooi plekje veroverd ;-)

    Geniet van de zonnige dagen! Liefs, Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou dat was echt een toppertje bij elkaar! veel plezier ermee en ervan! Het zij je gegund! Groeten, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie spulletjes allemaal en dat ze zo goed je smaak weten!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog! Bo is een labradoodle.

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hee Nancy, ik kan niet meer rechtstreeks op je blog komen, zo raar, ik moet steeds via Google je blog opzoeken....
    Je bent lekker in de prijzen gevallen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat is boffen zeg....prachtige spulletjes hoor...die klosjes ...mooi.
    Geniet er maar lekker van. Gefeliciteerd met je give away.

    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen