Madam Mikmak

Madam Mikmak

26 december 2011

De laatste kerstfoto's

We zijn alweer aan het begin van de middag op 2e kerstdag. De tijd vliegt...
Straks even het bos in met onze puppie van 18 weken en hopelijk willen de kids ook gezellig mee!
Kan ik weer wat leuke foto's maken. Daarna gaan we gezellig met zijn viertjes gourmetten.

Gisteren zijn we bij mijn zus, zwager en nichtje geweest samen met mijn ouders. We hebben heerlijk gegeten en de kids hebben fijn gespeeld. Tevens hebben we "onverwacht" kadootjes uitgepakt. Het was weer een gezellig samenzijn.

Nu het nog kan wil ik jullie nog even meenemen naar wat kerstsfeer...








Vandaag dus nog even lekker genieten met zijn viertjes, en dan morgen weer over tot de orde van de dag want dan moet manlief  (helaas) weer werken.

Liefs,



Nancy

6 opmerkingen:

  1. Hier is het net andersom, manlief is vrij en ik mag morgen weer gaan werken !!!
    Geniet er nog maar lekker van.
    Groetjes Bianca xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kerst voorbij en we gaan weer gewoon verder...o, ik bof..ik schaam me bijna , twee weken vrij:))
    Geniet lekker deze week...je kerstplaatjes zijn leuk..die sfeer mag nog wel even blijven.

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nancy,
    wat een leuk kadootje van je zoon, een blog!!
    Welkom welkom, in blogland!
    En jarig zijn in december, gezellig hè? (ik ook)
    Ik vind het erg gezellig bij je in huis, en wat een schattige pup zag ik, wat is 't voor soort??

    Lieve groet, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een labrador Hilde. Wat leuk dat je reageert. Dank je wel. Hij is nu zo'n 18 weken en wordt "gelukkig" iets rustiger. Ik vond het best wel weer wennen een puppemans in huis. Zeker met onze twee katten erbij, waar hij graag eventjes achteraan rent.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag Nancy
    Wat leuk dat je op mijn blog kwam kijken en gaat volgen .Ook ik zeg welkom in blogland een heel gezellig wereldje.Ik ga jou ook zeker volgen.De Kerst is weer voorbij en het gewone leven gaat weer beginnen.Nog even het oud en nieuw gebeuren en dan zitten we weer in een heel nieuw en blanco jaar .Ik hoop nog veel reactie's van jou te krijgen en veel bij jou te mogen lezen .
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hay Nancy....ja meis...nu weer pas op de plaats maken en over schakelen naar het 'gewone'leven.
    Heerlijk dat ook jij hebt genoten van deze dagen en je kerstsfeertje. Prachtig hoor.
    Wat leuk joh een puppy labrador van 18 weken.
    Ik heb een puppy chihuahua (echt 'n dondersteentje)van 16 weken en hoe klein ook m'n handen aan vol. Gelukkig was hij snel zindelijk en gaan we trouw naar de puppycursus.
    Laat je een keer 'n foto van 'm zien?
    Ik wens je een heerlijke gezellige jaarwisseling en kom je in januari weer bezoeken. Liefs, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen